Ilyen volt a nyár – szolgáltatói szemmel a belföldi kampányról
balaton.vehir.hu Forrás: Magyar Turisztikai Ügynökség 2020. 10. 18. 10:18 |
Június 1-jén startolt el az a másfél hónapos belföldi kampány, amelynek a célja a nyári főszezon forgalmának erősítése, Magyarország belföldi turizmusának újraindítása volt. A kampányhoz csaknem 600 szolgáltató csatlakozott kedvezményes ajánlatokkal. Az alábbi kisfilmekben az ő tapasztalataikat hallhatják a nyári szezonról.
A Magyar Turisztikai Ügynökség nyári kampányában arra buzdította az utazóközönséget, hogy aki teheti induljon útnak, barangoljon belföldön. Kellő körültekintés mellett tervezzen kirándulást, nyaralást, és fedezze fel ismét az ország csodáit.
A kampány szlogenje, az „Együtt, itthon, szabadon – Magyarország visszavár" volt, és a kampány arcai nemcsak plakátokon, hanem kisfilmekben is megjelentek, többek között az mtu.gov.hu csodasmagyarorszag.hu weboldalon és a közösségi média felületeken is találkozhattunk velük.
Megosztás
A rovat további cikkei
- Búcsúzunk édesapánktól, egy életművésztől, nagyapától, aki a mai nappal az útját az örök vizeken folytatja
- Tour de Hongrie idén is Balatonnál
- Járjon nyitott szemmel a hosszú hétvégén
- Érdi Mária: Az olimpia előtt Portugáliában ülök még hajóba
- Magánszálláshely-pályázat: meghosszabbodik a megvalósítás ideje
- Hírek a hídról: Az MVSZ gratulál a Gyapjas-testvéreknek!
- 470-es VB, Vilamoura: A Gyapjas testvérek megnyerték az éremfutamot, az összetettben nyolcadikok lettek
- 470-es VB, Vilamoura: A Gyapjas testvérek az éremfutamban
- 470-es VB, VilamouraI: Csak a csodában bízhatunk
- Pandémia, de meddig? Tragikus színházhelyzet