Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány

balaton.vehir.hu Forrás: Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. 2017. 11. 09. 17:02

A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát.

A 2017. október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként a promóció keretében a szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. Az MTÜ kampányának célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak.
A kampányhoz az Ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet, amelyek az alábbi oldalakon érhetők el: Őszi menük

A Szent Márton-napi Libalakoma kapcsán további információkért kattintson a linkre!

Fotó: hellomagyarorszag.hu

A balaton.vehir.hu saját cikkei és fotói: minden jog fenntartva!