Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány
balaton.vehir.hu Forrás: Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. 2017. 11. 09. 17:02 |
A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát.
A 2017. október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként a promóció keretében a szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. Az MTÜ kampányának célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak.
A kampányhoz az Ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet, amelyek az alábbi oldalakon érhetők el: Őszi menük
A Szent Márton-napi Libalakoma kapcsán további információkért kattintson a linkre!
Fotó: hellomagyarorszag.hu
Megosztás
A rovat további cikkei
- Búcsúzunk édesapánktól, egy életművésztől, nagyapától, aki a mai nappal az útját az örök vizeken folytatja
- Tour de Hongrie idén is Balatonnál
- Járjon nyitott szemmel a hosszú hétvégén
- Érdi Mária: Az olimpia előtt Portugáliában ülök még hajóba
- Magánszálláshely-pályázat: meghosszabbodik a megvalósítás ideje
- Hírek a hídról: Az MVSZ gratulál a Gyapjas-testvéreknek!
- 470-es VB, Vilamoura: A Gyapjas testvérek megnyerték az éremfutamot, az összetettben nyolcadikok lettek
- 470-es VB, Vilamoura: A Gyapjas testvérek az éremfutamban
- 470-es VB, VilamouraI: Csak a csodában bízhatunk
- Pandémia, de meddig? Tragikus színházhelyzet