Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampánya
balaton.vehir.hu Forrás: MTI 2018. 05. 20. 11:36 |
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új tavaszi-nyári belföldi kampánya is, amely mellett a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik.
Az MTÜ vasárnapi közleménye szerint a belföldi kampány új programokra és kevésbé ismert úti célokra hívja föl a figyelmet, hogy az utazni készülők újragondolják a nyaralásukat, és minél többen kapjanak kedvet nyári felfedezésekhez. A Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza vidékét ajánló belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott, valamennyien különleges nyári ajánlatokkal és kedvezményekkel várják a vendégeket augusztus 20-ig.
A kisfilm a www.hellomagyarorszag.hu oldalon tekinthető meg az úticélok élménykínálatának és programlehetőségeinek részletes leírásával, valamint a kampányhoz csatlakozó partnerek nyári ajánlataival együtt.
Megosztás
A rovat további cikkei
- Az Alkotmánybírósághoz fordult Balatonvilágos önkormányzata egy engedélyezett parti építkezés miatt
- 2021. május 28-án lesz a Magyar Vitorlás Szövetség éves rendes közgyűlése
- 2022-ben tér vissza a Balaton Sound és a Telekom VOLT Fesztivál
- Elismerés a százszoros véradóknak: száz palack ajándék vörösbor a Varga Pincészettől
- Ha már home office, irány a Balaton!
- Zamárdiból rajtolnak el idén a balatoni evezősök
- Meddig tarthat a teljes zárlat a Balatonnál? Megszólalt Palóznak polgármestere
- Kiadták a riasztást: viharos széllel és esővel csap le a zivatar
- A tervek szerint elindulnak a Balatonon a menetrendi hajók húsvétkor
- Horgászat a Balatonon pandémia idején